Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Doorn - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Doorn - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: mvdoorn

Blijf op de hoogte en volg Michael

08 Juni 2009 | Thailand, Bangkok

Daaaag lieve kijkbuiskinderen ,
Ja daar zijn we dan met ons eerste verhaal. Het was ff stressen om de lucht in te komen want we dachten, "ach die gerserveerde parking vinden we zo en we hebben wel tijd genoeg". Niets bleek minder waar want de parking was nergens aangegeven. Na een gestressed telefoontje naar t thuisfront kwam gelukkig alles nog goed. De vlucht was nogal vermoeiend; t was allemaal wel ok maar Michael kon niet slapen en ik heb maar een paar uur geslapen. Ons hotel is echt een apart stekkie. We zullen dr wel wat foto's van maken want t is lastig uit te leggen. Google anders even op Phranakorn Nornlen (zo heet t). Het personeel is hier echt supervriendelijk en t eten is ook weer helemaal top (had niet anders verwacht in Thailand ). Nadat we een beetje opgefrist waren zijn we naar de spa gegaan waar we ons ff lekker uitgebreid in de watten hebben laten leggen. Dus zo stapten we 4 uur later helemaal relaxed weer naar buiten. Nog even me de Nederlandse manager gekletst en toen..... de spits in.... of nee toch maar niet want dat werd ons door die manager echt afgeraden. Het zou namelijk 2 uur duren in de spits toink! Dan maar een restaurantje in want we hadden honger en we moesten ook de tijd doden dus direct maar 2 vliegen in 1 klap. We zijn nu net terug, het is nog maar 20.30 dus we proberen t nog even uit te houden maar eigenlijk vallen we letterlijk om. Een drankje in de backpackerstraat (hier vlakbij) hebben we dan ook maar niet gedaan. Sterker nog, ik denk dat we na 1 drankje al helemaal van t padje waren geweest Morgen gaan we met een boot de rivier op. We kopen dan een dagkaart en hoppen zo van de ene leuke beziensaardigheid naar de andere zoals het Grote Paleis en de grote liggende buddha (van goud). Verder zien we t wel. We gaan nu nog even de vlucht naar Kuala Lumpur boeken en een drankje doen en daarna denk heerrrrrrrlijk slapen Morgen weer een dag.