Bijna weer naar huis... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Doorn - WaarBenJij.nu Bijna weer naar huis... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Doorn - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar huis...

Door: mvdoorn

Blijf op de hoogte en volg Michael

26 Juni 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Ja we zijn weer boven water hoor (niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk ). Het heeft even geduurd voordat we weer een nieuw bericht konden plaatsen want we zijn bijna een week afgesloten geweest van de wereld (op Michael's mobieltje na; met dank aan Goos, Michael's vader waren we in staat Bangkok te bereiken; sjee wat ben je toch afhankelijk van dat internet ). Ach het heeft ook wel weer zo zn charme zo op zo'n verlaten tropisch paradijsje Er was een electriciteitsmast omgewaaid tijdens een storm een paar weken geleden en ach haast hebben ze niet dus de boel fixen dat doen ze wel een keer. Anyway, t hele eiland had geen internet en de stroom viel heel vaak uit (gelukkig bestaat er ook zoiets als generatoren).

Uiteraard gaan we jullie uitgebreid bijpraten maar na 13 uur reizen op een dag (Pulau Weh - boot - Banda Aceh - vliegen - Kuala Lumpur - paar uur wachten - vliegen - Bangkok) zijn we nu wel aardig uitgeteld We gaan zo dan ook lekker ons bedje in want morgen weer vroeg dag en dan hebben we nog ff 11 uur vliegen voor de kiezen.

Even in het kort: we hebben heerlijk gerelaxed aan het Toba meer en hebben bijna een week 2x per dag gedoken op Pulau Weh. Hartstikke mooi daar, prima bungalow, paar verlaten hutjes op het strand waar je kon eten en dat was t. Kortom een echt onontdekt bounty eiland. Ja Google maar ff (niet doen als je heel erg toe bent aan vakantie :-P).

Goed, een echt verhaal volgt nog, maar dat wordt dan vanuit Nederland. Net even weer gechecked en temperatuur ziet er in ieder geval goed uit En die voorspelde buien... ach stelt niets voor als je uit de jungle komt, daar heb je pas buien

Tot snel!