Terug in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Michael Doorn - WaarBenJij.nu Terug in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Michael Doorn - WaarBenJij.nu

Terug in ons kikkerlandje

Door: mvdoorn

Blijf op de hoogte en volg Michael

29 Mei 2008 | Nederland, Nieuwegein

Hoi allemaal,
Tja ondanks dat we de meesten van jullie weer heel snel zullen zien wilden we ons reisdagboek toch even goed afsluiten.

Afgelopen maandag zijn we met de dolfijnen gaan zwemmen maar 's ochtends is Michael nog gaan duiken (die is nu naar voetbaltraining dus kan t helaas niet zelf vertellen). Ik ben niet meegegaan want t zou nogal een pittige duik gaan worden op flinke diepte. Bovendien was ik nog niet op zee geweest dus toch maar niet.... Volgens Michael was t echt superleuk. Ze zijn wel op 28 m diepte geweest en hebben van alles en nog wat gezien. Zelfs een zeeschildpad! De instructeur zou de foto's nog mailen maar eeuuhh Mexicanen zijn nogal van de manana, manana dus we moeten t nog maar zien

Het zwemmen met de dolfijnen was echt super We hebben niet alleen met dolfijnen gezwommen maar ook een zeekoe en een zeeleeuw geaaid (en zelfs een kus gegeven haha). De dolfijnen hebben ons vooruit geduwd met hun snuiten en dan kom je helemaal uit t water wow!!! We mochten ons ook aan de vinnen vasthouden (aan elke kant een dolfijn) en dan werden we voortgetrokken. Verder nog geaaid, kusje gegeven en met ze gespeeld, echt helemaal te gek

's Avonds zijn we nog even gaan shoppen voor wat souvenirs maar helaas konden we niets vinden. T is allemaal dezelfde toeristenmeuk en t is allemaal 5x zo duur omdat t Playa del Carmen is. Aangezien we allebei nogal moe waren van de drukke dag, hebben we t gelaten bij een extra wijntje bij t restaurant en t niet laat gemaakt.

De volgende dag hebben we nog een poging gewaagd om wat te vinden maar wat we mooi vonden kostte wel heel erg veel (zagen een aantal mooie kunstdingen in een soort galerie) dus we hebben t maar opgegeven. Na ja en toen zat t er alweer op, dus bus gepakt naar t vliegveld.

Na 9,5 uur vliegen weer terug in ons kikkerlandje en nu allebei nog aan t bijkomen van onze jetlag (ik ietsje meer dan Michael )

We hebben in ieder geval een ontzettend leuke vakantie gehad en willen iedereen bedanken voor alle leuke, grappige en opbeurende reacties

Tot een volgend spannend reisdagboek uit weer een heel ander tropisch oord